17.1.12

Kambek!

Amboi, sejak dua menjak ni malas benor nak menulis. Entah apa yang difikirkan aku ni pun tak tahulah. Nak kata dok fikir pasal nak kahwin tak juga.

By the way, kambek yang paling menangkap jiwa aku pada tahun ni adalah kambek Thierry Henry. Kambek Paul Scholes langsung tak menarik nafsu buas aku.

Kenapa?

Jangan sesekali berani tanya soalan macam tu, kalau tak sia-sia je kena lempang.

2 comments: