6.10.11

Bertapa

Hai kawan-kawan.

Gua sekarang tengah bertapa dalam Laut China Selatan untuk dapatkan ilmu bayang jurus ke 19. Ni pun gua pinjam laptop ikan duyung jantan yang jadi member satu dorm dengan gua. Yang best kat sini ada Unifi, so internet laju nak mampus. Hari-hari gua layan Youtube tengok Najwa Latip nyanyi lagu Cinta Muka Buku, so takdelah gua bosan sangat.

Cibai, apa benda yang gua makan petang tadi pun gua tak tau. Tak berhenti-henti kentut dari tadi ni apehal? Gua dah habis cover dah kentut gua ni. Mujur tak dengar, tapi yang tak bestnya nampaklah buih-buih keluar dari arah punggung gua. Nasib baik time macam ni makwe-makwe duyung tak lepak dengan gua, kalau tak jatuh imej gua.

Eh, kecoh pulak si Rafael ni. Oh ya, sebelum gua terlupa nama si duyung jantan tu Rafael. Masa gua tengah sedap nak update blog la dia nak guna laptop. Tadi time gua pergi kutip gamat takde pulak nak hadap laptop. Sajalah tu nak dengki dengan gua.

Ok la kawan-kawan, gua nak pergi bagi dugong belaan gua makan. Sekarang ni time supper dia. Nanti kalau gua lupa bagi makan mengamuk pulak menatang tu nanti.

Leceh, leceh.

Babai kawan-kawan.

*muahh, muahh, muahhh XOXO*

No comments: