25.3.12

Salam 2-1

Hai, apa khabar semua? Nampaknya agak lama saya tak menulis di sini. Eh, bukan saya tapi gua. Okay, entri ini ditulis sebaik sahaja perlawanan antara Liverpool dan Wigan Athletic tamat. Ya, Liverpool kalah lagi dan kali ni kalah di Anfield. Satu perkara yang pasti membuatkan ramai peminat dan penyokong Liverpool tertanya-tanya apa yang tak kena dengan Mighty Reds.

Kalau ditanya pada gua, gua sendiri mati akal nak menjawabnya. Kalah dengan QPR pada perlawanan yang lalu cukup menghiris hati gua kerana Liverpool kalah dalam masa 15 minit (kalau tak silap). Kali ini kalah pula pada Wigan di laman sendiri. Patut atau tidak gua menangis?

Baiklah, kita tinggalkan sebentar hal bola sepak sebab kalau nak menulis pasal bola sepak mahu sampai ke esok pagi tak habis-habis nak menulis. Gua dalam mood nak menangis pun ada ni, tapi gua batalkan sebab gua nak sambung baca novel Bayang tulisan saudara Nami Cob Nobbler penulis novel Awek Chuck Taylor yang meletup tu. Dengar kabor novel dia kali ni agak gelap, so mohon bagi gua baca sampai habis baru gua review, itu pun kalau gua nak review la.

Celaka, mana pula perginya buku Bayang yang gua letak kat almari tadi???!!!!

No comments: