11.6.12

Rest In Peace Mira, Awek Chuck Taylor

Bila aku dapat tahu yang watak utama dalam novel dan blog Awek Chuck Taylor iaitu Mira meninggal dunia pagi tadi, memang buat aku ternganga sekejap. Mahu tak terkejut, aku ni boleh dikatakan fanatik dengan blog tu kot. Hari-hari mesti nak baca, kalau tak baca rasa macam tak lengkap hidup aku untuk satu hari.

Mira ni bagi aku dia ni sempoi, dia cool. Aku pernah juga ber-mention dengan dia dekat twitter. Sembang pasal bola, pasal muzik, dan macam-macam lagi. Sampaikan aku terfikir, alangkah best-nya kalau dapat makwe macam dia. Nami pernah cakap kat aku, "ko kalau nak awek punk rock ko cari yang macam Ez tu". Yang aku pasti, awek Chuck Taylor tetap dia seorang saja sampai bila-bila.

Tapi nak buat macam mana, Tuhan lebih sayangkan dia.

Semoga tenang kau di sana, Ezreen Emira a.k.a Mira Awek Chuck Taylor.

9 Mac 1986 - 9 Jun 2012.

2 comments:

Unknown said...

blog ape weyh?kasi link laa...

zulhelmimalek said...

blog tu dah jadi privasi, kena di invite tapi cerita tu dah dibukukan dengan tajuk Awek Chuck Taylor