17.4.10

Malaysia Hari Ini

Terasa macam nak jalan-jalan kat KL tapi nanti rasa macam berada kat tempat asing la pulak.

Maklum la, pemuda pemuda memakai seluar ketat kaler warna warni, dengan baju corak-corak besar, yang petak-petak konon-konon Hardcore pun ada, ada jugak yang pakai baju band walhal album band tu pun tak habis dengar lagi, ditambah pulak dengan spek mata hitam besar bingkai warna warni, dengan tali pinggang kaler lari sikit dari kaler seluar, diakhiri dengan kasut yang agak stailo-stailo tapi kelihatan sama antara satu sama lain. Oh ya, tak lupa jugak dengan nada dering telefon bimbit yang kedengaran Bunkface sekali. Haha.

Kalau pemudi pemudi pulak dengan baju singlet kaler putih nampak bra kaler cerah kat dalam, seluar pendek yang dah tak serupa macam seluar pun ada kalau tengok betul-betul, pakai skirt pendek siap belah tepi kiri kanan siap kadang-kadang boleh nampak g-string dari belakang, pakai gelang kaki tali getah, ada jugak yang pakai sebijik nak macam Yuna dengan Zee Avi, spek mata besar dah macam bentuk bra dan juga pelbagai aksesori pada tubuh badan yang benar-benar kelihatan sarat. Hah, tak lupa jugak rokok kat celah-celah jari telunjuk dan jari hantu. Stail!

...

Aku rindu nak lepak Bau Bau Cafe sambil layan nasik lemak sama teh ais. Padu!

notakaki : ada 1 persamaan antara pemuda pemudi di atas, iaitu kamera dslr tergantung erat di dada

4 comments:

Bainun Waheeda said...

Aku pong rindu gile nak lepak BBC!!!

rindu nasi lemak,rindu teh ais,rindu teh serai, rindu mi kari , rindu mus dan Rice cooker so badly!!

beb,bkn ko pernah niat nak gantung laptop kat dada mcam bawak slr ke? huhu

Bainun Waheeda said...

Aku pong rindu gile nak lepak BBC!!!

rindu nasi lemak,rindu teh ais,rindu teh serai, rindu mi kari , rindu mus dan Rice cooker so badly!!

beb,bkn ko pernah niat nak gantung laptop kat dada mcam bawak slr ke? huhu

bebob said...

tau xpe...
pekena air berkat pun stail gak..
skrg ricecooker pn dh bukak kt tmpt baru la ben..
usya la kt bngunan cahaya suria..
sebelah mydin jln silang..

Bainun Waheeda said...

jom2~ nanti kita singgah nak!!