1.4.10

Double Trouble : Search & Wings 1 Mei 2010


Ada sape-sape terasa nak keluarkan RM70 untuk tengok konsert ni nanti tak? Tarikh pun dah cukup cantik dah tu, takde la alasan penat balik kerja dan jugak kena buat OT hari tu.

Ini 2 kumpulan lagenda kat Malaysia yang tak harus dilepaskan peluang untuk ditonton.

Sape-sape nak pergi roger la aku, ada jugak geng malam tu.

*gambar aku cilok kat internet, belum beli pun lagi tiket tu

3 comments:

jejakatampangila said...

lu payung gua,kite gegar ini kosert. amacam?

rama rama putih said...

nak pegi..tp camner nk beli tiket?? huhu...

bebob said...

ade kelua kt paper iklan psl konsert ni..
kt klcc pun bole beli...
tp nk tau gak sape rama2 putih ni..??