20.6.10

Minta Maaf, Permintaan Anda Tidak Dapat Dipenuhi Buat Masa Sekarang

Sekarang ni gua ada spesel rekues dari seseorang yang mahukan gua menulis tentang dirinya di sini. Kalau dah mintak tulis pasal diri tu, mesti la nak yang baik baik belaka, pujian melangit setinggi KLCC, dan juga penuh dengan ayat membodek yang cukup menusuk kalbu.

Masalahnya gua bukan orang yang jenis macam tu. Kalau gua nak tulis pasal seseorang, habis la segala sisi gelap individu tersebut akan gua bongkarkan, walaupun segala cerita jahat itu rekaan semata mata,hehe. Tapi gua taklah sejahat kru Terjah pimpinan Nas Ahmad rambut ketak ketak yang suka terjah orang tak tentu pasal lepas tu buat cerita kecik jadik besar macam la cerita tu penting terhadap pembangunan belia negara.

Satu hal lagi, nak tulis pasal orang bukan senang. Karang kalau dah salah tulis kena bebel tak tentu hala, kena ugut taknak main khidmat pesanan ringkas dengan gua lagi selagi tak dibuang entri yang dah ditulis. Kan tak ke penat je gua menulis nanti?

Oleh itu, gua pun memilih jalan selamat untuk tidak menulis tentang beliau sehinggalah beliau memiliki blog sendiri dan juga menulis tentang gua dahulu. Haha, adil kan?

notakaki : amacam, deal ke tak ni?

No comments: