26.11.10

..................

Ok, gua memang suka cari nahas. Kenapa gua cakap macam tu? Sebabnya, gua tak reti nak tido lagi walaupun jam dah tunjuk pukul 4.32 pagi dan tak lama lagi mak atau abah gua bangun tido dan kemudiannya tentu mereka akan berleter pada gua secara berduet dan bertubi-tubi.

Gua memang suka cari nahas dengan aktiviti tak reti nak tido ni. Bila gua tak reti tido, walaupun dah lewat macam ni, sampaikan tak lama lagi gua dah boleh dengar azan Subuh, secara otometiknya gua akan bangun lambat. Bila gua bangun lambat, gua juga akan turut lambat untuk bersiap-siap dan seterusnya gagal untuk sampai ke opis gua sebelum jam 9 pagi.

Apa gila pagi-pagi buta update blog tulis benda mengarut? Ingat gua ni macam saudara Pipi ke? Kalau gua ni macam Pipi takpe la juga, sekarang ni nak sama taraf dengan bulu kaki Pipi pun belum tentu lagi. Apatah lagi nak celen kehenseman beliau.

Huh, tensyen tensyen!

No comments: