26.12.09

Kensel!

Sekali konsert Radio Rosak tak jadik la ini hari. Ini semua pasal clash dengan RTW 9 la ni. Dalam kepala hotak aku dah memang terpikir taknak pegi RTW, macam boring je. Lagi-lagi kat Radio Rosak ada Search sama Wings, boleh la layan Pawana dengan Opera Hidup secara menggila. Ditambah pulak dengan FTG dengan Deja Voodoo Spells, lagi seronok nak head banging. Tetiba Radio Rosak kensel pasal nak bagi laluan kat RTW berjalan dengan gilang gemilang walaupun dalam hujan lebat (jangkaan aku la..).

Dengan kenselnya Radio Rosak, tak semena-mena aku berada di Stadium Shah Alam tengok orang drift. Entah apa sakit kepala hotak aku ni pun aku tak tau. Bukannya aku minat sangat dengan sukan permotoran ni, lagi-lagi drift, tak kena dengan jiwa aku langsung.

Tapi, yang paling best la kan, aku lebih banyak menguap dari tengok orang sibuk-sibuk buat drift. Sangat dahsyat.

notakaki : sumpah, lepas ni takdenye aku nak ikut ko lagi mat!

No comments: