7.2.10

Rasa Nak Hentak Kaki Atas Meja Sambil Menghirup Asap Gudang Garam Original

Kadang-kadang bila aku tengah mengelamun sorang-sorang, mesti akan teringat kisah masa zaman bodoh alang kat sekolah dulu. Dan-dan je mesti sengih sorang-sorang, stail sengih pun macam dapat surat dari awek misteri siap ada bedak wangi dalam tu. Rasa rindu nak buat peel bodoh dan rebel macam kat sekolah dulu sentiasa ada.

Tapi rebel-rebel aku pun, takde pernah terpikir nak lari-lari anak dalam keadaan bogel keliling floor dalam keadaan samar-samar diterangi lampu koridor asrama sambil diselangi gelak tawa nan riang.

Sangat celaka perangai korang ye!

notakaki : buat mereka yang pernah menghuni penjara juntech, kalau terer cuba teka siapa yang dimaksudkan?

4 comments:

syafinaz said...

komfom ar ko doe!!!

tak lain dan yang tak bukan~ hahahaha..kekanda ku bebob!!

bebob said...

bkn la..
ade 2 org..
bkn aku...

pijapepijat said...

eh2..bebob ade belog..
hee..salam kenal..
saye cik pijapepijat..XP

bebob said...

cik pepijat:biase la..keh3