18.8.11

Ramadhan 2011 #3


Nasib baik gua selak fesbuk, kalau tak gua tak tau hari ni birthday member gua ni. Jangan salah sangka, member gua tu bukannya Scha Al Yahya mahupun Awal Ashaari tu, tapi brader yang berdiri belah kiri tu. Ada iras-iras Justin Bibir ye tak?

Ok la, gua terus terang la ye Aspa. Gua mengucapkan selamat hari lahir kat lu. Gua tak tahu umur lu tahun ni masuk berapa, tapi yang pasti lu pangkat adik-adik je dengan gua. Semoga tahun ni memberi sinar baru dalam hidup lu tu. Ingat, bunga bukan sekuntum. Jangan selalu layan lagu Cinta 3 Segi tu, kelak merana diri lu.

Lagi satu gua nak pesan, lu cepat-cepat la start jadi blogger. Gua yakin dan cukup pasti dengan potensi lu untuk jadi blogger yang tersohor. Gua tak tipu, benda ni betul. Dan gua berani jamin, setakat Cik Epal, Anwar Hadi mahupun jejariruncing mesti lu dapat celen tanpa sebarang masalah.

Sedangkan dengan Awal pun lu dah boleh berdiri sama tinggi, apatah lagi mereka bertiga yang gua sebutkan tadi.

notakaki : ingat senang ke nak dapat slot khas dalam blog gua ni, ciss!!

No comments: