19.12.11

Suka

Terus terang aku cakap, bila aku nampak yang dia dah activated balik dia punya fesbuk aku tersenyum. Bukan senyum pasal nak menggatal lahanat, cuma aku tersenyum bila dapat tengok wajah terbaru dia.

Senyuman dia, mata dia, ada something kat situ yang buat aku tertarik nak pandang lama-lama.

Ahhh, ni yang susah kalau mod jiwang dah mengambil alih diri.

***

Cepat-cepat tersedar yang aku dengan dia bukan siapa-siapa, kami hanyalah kawan.

2 comments:

EilyfaRa said...

aku mcm taw saper jer..
jeng..jeng..jeng..hahha...

zulhelmimalek said...

hahaha,janganlah..