4.10.10

Hala Tuju Dan Masa Depan Yang Cerah Untuk Liverpool

Gua tengok sekarang kejadian Liverpool tak reti nak menang makin menjadi-jadi.

Tadi Liverpool buat hal lagi. Kali ni kalah dengan Blackpool pulak. Gua dah tak tau nak kecam macam mana lagi dah.

Gua rasa Roy Hodgson dah boleh buat sesi pemilihan macam yang MyTeam buat. Masuk area kampung untuk cari budak kampung yang betul boleh dan mahu main bola.

Tak pun, cari player dari Afrika sana sebab gua tengok budak-budak Afrika main bola boleh tahan jugak.

Kalau la sebab tak cukup duit untuk buat semua tu jangan risau, ada cara lain yang lebih jimat. Cuba bawak masuk player dari Malaysia macam Safee Sali, Syed Adney, Shukor Adam, Khairul Anuar Baharom dan banyak lagi.

Nama-nama tadi cukup hebat dan mampu untuk meninggalkan kesan dan impak serta memberi hala tuju dan nafas baru kepada Liverpool. Murah pun murah, tapi stended main dah internasional.

Amacam, boleh pakai tak idea gua?

3 comments:

Ily Fatihah said...

ko nk tukar team blh lg nie.mu pon on lg.hahahaha

zulhelmimalek said...

ahh,takkan sesekali aku berpaling tadah..

Razi aka KOmeng said...

nasib baek mng smlm..tp mng pn xde effect gak..kehkeh2