23.10.10

Ingat Duit Senang Nak Cari Ke?

Gua dalam masa-masa sekarang memang melalui zaman kebizian yang melampau. Dengan kerenah komputer lagi, cukup untuk membuatkan kepala otak gua serabut. Hal kerja jangan cakap la, lagi la buat gua serabut tak tentu pasal.

Itu belum cerita pasal cita-cita gua nak angkat motor baru lagi. Celah mana agaknya gua nak dapatkan RM5000 buat down payment motor pun gua tak tau.

Tapi hal yang ni lagi serabut. Setakat nak ejas mintak nombor telefon Tiz Zaqyah pun gua boleh hendel, tapi yang ni gua tak tau apa puaka yang datang.

Memang betul-betul buat gua serabut, sampai gua rasa macam nak makan roti canai cicah sup ayam campur tempoyak je gayanya.

...
...
...

Apa kejadah gua kena setelkan bayaran tertunggak PTPTN untuk tahun ni sebanyak RM826.22 dalam masa 10 hari?!

Habis macam mana dengan cita-cita gua oi!!

1 comment:

Razi aka KOmeng said...

pandai pijam pandai la bayar bang oiii.."worst come to worst, sndiri mau ingt laaa"..