23.12.10

Azam Tahun Baru

Ok, terus terang gua cakap ini kali pertama gua ada azam tahun baru. Macam tak percaya pun ada.

1) Gua nak mula katakan tak nak makan nasik pada waktu malam

2) Cuba untuk simpan duit buat beli motor baru

3) Bayar PTPTN secara konsisten tiap-tiap bulan

4) Menjadi seorang pekerja yang berdedikasi dengan hadir ke opis tepat pada waktunya

5) Mengurangkan penggunaan laptop di waktu malam yang biasanya akan menjurus kepada kelewatan gua bangun pada keesokan harinya

6) Melancong ke beberapa tempat yang menarik dalam dan luar negara

7) Memiliki simpanan sebanyak RM1,576,897.50 di dalam akaun gua

8) Mahu belajar memasak lauk pauk yang sedap supaya gua boleh tunjuk handal depan bakal mak mertua

9) Memiliki dan menghafal semua lagu-lagu top Bunkface

10) Harap-harap gua dapat jadi pekerja gomen

11) Dah boleh mula mencari seorang awek untuk dijadikan pasangan hidup

Gua ada beribu-ribu lagi azam yang gua tak dapat nak tuliskan di sini. Memandangkan bulan depan dah stat jadi 2011, jadi gua kongsi 11 je azam tahun baru gua. Lagi 2000 gua simpan sebagai kenang-kenangan.

2 comments:

chentaMAYA said...

bebob! lu nak kuros kan? sbb 2 xnak makan nc malaM! ngee~

bebob said...

eh,macam mana lu tau ni??hahaha