19.4.11

Perjalanan Baru Hidup Gua

Dah lama gua tak merepek kat sini. Lagipun kalau hari hari gua merepek pun bukannya ada siapa siapa nak baca, gua cuma syok sendiri agaknya. Tapi memang gua malas nak tulis kat sini semenjak dua menjak ni.

Sekarang ni gua dah tak kerja. Bulan lepas bulan last gua kerja makan gaji kat company lama gua. Sekarang ni gua cuma tolong member gua hendel kantin dia kat TM Taman Tun Dr Ismail. Tiap hari gua keluar rumah jam 7.30 pagi - sesuatu yang tak pernah gua nak buat masa gua kerja dulu. Balik rumah dalam jam 5.30 petang, tu pun kalau takde orang lagi yang minum minum. Kalau ada, mulalah gua buat-buat sapu sampah, mop lantai, batuk berdehem-dehem dan sebagainya sebagai isyarat jelas dah tiba waktu balik.

Sampai rumah gua mandi mandi biar fresh badan ni, sebab tak boleh nak tahan dengan bau ketiak sendiri. Lepas mandi gua landing atas katil, komfem tertidur punya. Dengan tak makannya (harap berat badan susut dengan cara ni), gua bantai tidur ikut suka hati gua. Dan selalunya gua akan terjaga pada jam 10-11 malam.

Celik mata, basuh muka then kumur kumur sikit terus on pc. Online Facebook, Twitter, godek godek Youtube, buat kecah dekat blog orang, kemudian baru gua tidur. Sebab pukul 7 pagi gua nak kena bangun dah, aishhhh.

No comments: