4.11.11

Bisnes Juta Juta

Gua sekarang ada terfikir nak bikin satu bisnes, tapi bukanlah bisnes besar untung juta-juta dalam masa 5 hari. Gua ingat nak buat side income je pun, lagipun berapa sangatlah gaji gua kat tempat kerja gua sekarang ni. Gua tengok duit gua habis ke rokok je, entah apa nak jadi kat gua ni pun gua tak tahu.

Tapi tu la, harap-harap gua boleh steady je bikin ini projek sisi. Kot dapat tampung duit minyak, rokok sama makan gua pun dah cukup dah. So duit gaji gua dalam bank tu bolehlah gua simpan buat pergi haji.

Apa, nak gelak bila gua cakap macam tu? Berapa lama dah tak makan pelempang ni?

notakaki : bisnes apa tu? ade lewww...hikhikhik.

4 comments:

saye.mejai said...

eleh. mesti bisnes yang kite penah bincang dolu dolu tu kan?

zulhelmimalek said...

yang mana ek? maklumlah,banyak sangat bisnes yang telah dibincangkan,heuheuheu.

saye.mejai said...

hahahha. kemaen dah lupa. sudahlah. tanak kawan. muahhahaha

zulhelmimalek said...

alamak,macam tu pulak. kalau kata nak makan makan tu ingatlah lagi,heuheu.