3.9.09

Sesuatu Yang Indah - Anthem Untuk Mereka Yang Bercinta

Kekasihku..aku telah mengenalmu sekian lama
Sepatutnya aku bisa mencintaimu sepenuh hati
Kuharapkan engkau dan aku saling mengerti bukan menyakiti
Tak perlu ada lagi ada pertengkaran

Chorus:
Kini aku temukan telah aku dapatkan jauh sudah tersimpan
Sesuatu yang indah dari dirimu
Semoga aku bisa..mungkinpun aku mampu untuk dapat
Memberikan tulus hatiku....

Kekasihku..betapa aku tak pernah dapat membuaimu dengan
Kata-kata cinta yang mungkin bisa menyejukkanmu
Sungguh aku masih ingin terus mencari dalam jiwamu
Rasa ini ingin kuakui

Chorus

Kekasihku..maafkan aku jika
Tak mampu bahagiakanmu memelukmu dengan rasa cinta......

Kini aku temukan telah aku dapatkan jauh sudah tersimpan
Sesuatu yang indah dari dirimu
Semoga aku bisa..mungkinpun aku mampu untuk dapat
Membahagiakan hatimu....

Nyanyian : Padi


Aku suka lagu ni. Pergi jahanam la kalau ada orang cakap "ape barang layan band Indon, tak indie langsung la camni" itu semua omong kosong. Apa yang dia tahu tentang indie? Mengarut. Yang penting lagu ni best. Susunan muzik dia cool, lirik dia pun syahdu meleleh.

Bayangkan, malam-malam sebelum tidur aku mesti dengar lagu ni. Paling koman pun 15 kali. Nampak tu, banyak mana aku obses dengan lagu ni.

Kalau nak dengar, pandai-pandai la cari. Apa guna ada Google, kalau tak rugi je la Google tu diwujudkan.

notakaki : lagu ini ditujukan khas buat abang wan, hehe.

2 comments:

adliotto said...

adakah ini suatu petanda bahawa anda dilamun cinta???
..

zulhelmimalek said...

aku brcinta?fuck u la...