4.9.09

UP!

Masa : 2.40 petang, waktu Malaysia.

Lokasi : Pavillion, Kuala Lumpur.

Agenda : Menonton filem kartun paling cool tahun ini. Yeah!

Petang tadi, aku bersama Encik Abh melakukan perkara yang biasa kami lakukan sebelum bulan Ramadhan. Yeah, kami menonton wayang. Nak-nak cerita UP la pulak. Memang tersangat la layan cerita tersebut. Mengetengahkan pelbagai jenis nilai-nilai murni yang membuatkan seperti anda berada di dalam kelas Sivik dan Pendidikan Moral layaknya.

Jarang aku nak tengok filem kartun di pawagam, sebab kartun kat peti televisyen dah cukup elok bagi aku. Tapi, dek kerana desakan rakan dan keinginan untuk menonton aku gagahkan jua menonton di dalam bulan Ramadhan ni.

Rating yang boleh aku kasi, 25 ribu bintang untuk UP. Walaupun terlewat sedikit untuk menontonnya, tapi aku peduli apa. Janji layan. Ada masa, kita tengok wayang lagi. Jangan buat wayang dah la. Pesanan ikhlas dari saya, anak didik Dr.Fadzilah Kamsah.

notakaki : kalau ada popcorn dengan air coke besar lagi puas hati. nasib baik sedang berpuasa.

4 comments:

Nad Ali said...

kalau ada popcorn dengan air coke besar lagi puas hati. nasib baik sedang berpuasa.(sebenanye pose ke x? ha ha ha)

adliotto said...

anda HEBAT!!
menonton x ajak!!!
HUH!

zulhelmimalek said...

nad : saya mmg berpose ye pd ari trsbut,rekod msih cmerlng smpi ke arini,hu3..

adli : fuck u,kn aku dh bgtau mlm tu yg aku nk kua..lu yg ckp nk lpk next week spe sruh..

Bainun Waheeda said...

siot la..dh jadi kekasih ye korang..


haha..