30.7.10

Jangan Tiru Peel Tak Senonoh Macam Ni

Gua tengah rilek rilek tengok tivi sambil telan anggur. Bukan telan macam tu je, gua kunyah pelan pelan kasi betul betul hancur baru gua telan masuk dalam mulut. Tengah layan makan anggur sambil tengok National Geographic, tiba tiba kawan gua Daniel telefon. Terkejut dengan tindakan henfon gua yang berbunyi secara tiba tiba, lekas lekas gua jawab panggilan Daniel.

"Ade mane tu bro? Bosan la malam ni, lu tak bosan ke?" tanya Daniel tanpa memberi salam.

"Rumah la, gua tengah tengok tivi sambil makan anggur ni. Lu apehal? Nak ajak gua lepak ke?" tanya gua balik dalam nada sedikit tegas.

"Jom la lepak mana mana, Las Vegas ke. Boleh jugak berjudi sepam dua, lepas tu boleh la ayat awek awek kat sana" pinta Daniel.

"Boleh je, tapi nak pergi sana naik apa?" tanya gua lagi sekali.

"Ala, jet dedi lu kan ada. Kita naik jet la, pasal minyak lu jangan risau, gua payung la sikit," pujuk Daniel sedikit manja. Fuck!

"Ish, ok la. Lu stenbai, kasi siap siap. Lagi 10 minit gua sampai rumah lu. Jangan lupa kasi clear padang bola kat rumah lu, nanti gua nak parking jet kat mana pulak," pesan gua.

"Oraitttt," dengan gembira Daniel bersorak.

Lepas tu terus gua siap siap, gua calit ubat ketiak satu kali jalan dua dua belah ketiak. Gua sarung baju yang semenggah sikit lepas tu terus gua berlari masuk bilik dedi gua untuk ambik kunci jet yang dia sangkut kat dinding.

1 comment:

Nad Ali said...

cerita tergantung!ape ni pinky beboy!