17.5.11

Ciri Ciri Awek Ranggi Pilihan Gua : Episode II

Okay, benda ni dulu gua pernah tulis kat sini dulu. Tapi gua ingat setakat 10 tu memang tak cukup, mau kena ada sampai 18 ribu baru cukup. Jadi gua pun mengambil keputusan untuk menambah lagi apa yang patut ada pada awek ranggi pilihan gua.

#1 Seorang punkrock girl. Err,tak kisah jugak kalau dia skinhead girl, indie rock gril, grunge girl or whatever asalkan jangan kaki club dah la.

#2 Mulut dia punya power bercakap sampaikan boleh buat aku tutup mulut. Memang dahsyat la kalau camtu.

#3 Gua suka sangat tengok kalau ada awek pakai kurung cotton dengan Converse. Ahh,seksi habis sial.

#4 Awek kaki panjang memang #turnon sebab boleh cangkuk leher, keh keh keh.

#5 Rebel, berjiwa muda, bukan berjiwa belia 4B tiap minggu pergi acara acara anjuran Puteri Umno.

#6 Tak kisah kalau nak ikut gua shopping kat kedai bundle yang kebanyakannya takde ekon.

#7 Sanggup berpeluh dengan gua untuk headbanging atau moshing dalam konsert atau gig,perghhhh....

#8 Kaki bola, sama sama minat dengan Harimau Malaya. Boleh gua bawak turun pergi stadium nanti. Err, satu bonus kalau awek tu minat Liverpool. Tapi tu tak penting, yang penting layan bola.

#9 Tak kisah untuk berpanas atau berhujan dengan gua (that's mean gua takde kereta sendiri la..)

#10 Boleh terima diri gua seadanya tanpa menyuruh gua melakukan suntikan botox atau apa benda saja yang mengarut yang membuatkan identiti diri gua berubah.

Cehh, baru tambah 10. Ingat nak habiskan sampai 18 ribu, tapi serius gua tak larat nak menaip panjang panjang ni. Penat la nak fikir apa yang dalam kepala otak ni, dengan cuaca panas lagi. Memang tak senang bontot gua nak duduk.

Arghhh, time ni la kepala dok teringat kat cendol pulut. Damn!

No comments: